Hodnocení obchodu

4,9 1710 hodnocení
5
1646x
4
33x
3
10x
2
3x
1
18x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výpis hodnocení

ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
DJ Avatar autora David Jansa | 4.5.2025
+ Rychlý
+ Měl zboží co jsem potřeboval
+ Detailní informovanost o průběhu dodáni

EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
ML Avatar autora Markéta Lamařová | 2.5.2025
+ Rychlé dodání

Avatar autora Jiří Čapek | 1.5.2025
Rychlé dodání a zboží dorazilo v pořádku.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
Avatar autora Alžběta Švihálková | 30.4.2025
+ Rychlé vyřízení objednávky za příznivé ceny

JM Avatar autora Jaroslav Malecký | 29.4.2025
+ rychlost
+ komunikace

MJ Avatar autora Martin Juřeček | 28.4.2025
+ Dobrá cena, rychlé dodání. Tento obchod mohu doporučit.

Avatar autora Martin Červinka | 28.4.2025
+ Rychlost, cena

KT Avatar autora Květa Tůmová | 27.4.2025
+ S obchodem jsem byla spokojená.

První nákup, zboží objednáno, zaplaceno klasickým převodem, vše proběhlo v naprostém pořádku. Doporučuji.
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

BM Avatar autora Bohumír Malík | 20.4.2025
+ Dobrá komunikace a spokojenost zákazníka jako priorita
Pro svou zásilku jsem si vybral jako přepravce českou poštu. Bohužel nenaskenovali údaje k zásilce a ta tak zůstala viset na depu. Element-shop mi bleskově poslal náhradní zásilku přes GLS abych nemusel čekat na tu původní. Za délku dodací lhůty a kvalitu dopravy dávám 5 hvězdiček - hodnotím ale až následnou dopravu přes GLS. Česká pošta je něco otřesného, vyhněte se jí !!!

PH Avatar autora Pavel Hůlka | 19.4.2025
poslán špatný rozměr
E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Dobrý den, tkanina je v roli přeložená napůl kvůli úspoře místa při dopravě, proto má balení délku jen necelý metr. Po rozložení je však šířka tkaniny 150 cm, zaslaný rozměr byl tedy správný. Doporučuji příště zásilku nejdříve vyzvednout, rozbalit a zkontrolovat obsah. V případě nejasností nás také máte možnost kontaktovat. Element-shop.cz
MR Avatar autora Milan Roubíček | 12.4.2025
Naprosto, vše v pořádku
PV Avatar autora Pavel Večeřílek | 12.4.2025
+ Spokojenost
+ cena
+ rychlost vyřízení zakázky.
- Zatím o žádném mínusu nevím.
Mohu vřele doporučit.

DO Avatar autora Danuše Osadníková | 6.4.2025
Spokojenost,vše dodáno.
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 5.4.2025
Nakupovala jsem poprvé a jsem spokojená
MZ Avatar autora Michal Zavadil | 2.4.2025
Rychlost objednávky a kvalitní produkty.

Ovládací prvky výpisu

1724 položek celkem