Jak nakupovat

Jak objednat zboží v eshopu?

  1. Vybrané zboží vložte do košíku a pokračujte v nákupu.
  2. Pokud chcete zboží objednat, přejděte na obsah košíku (ikona vpravo nahoře).
  3. Pokud nejste přihlášeni, přihlašte se do systému MENU PŘIHLÁŠENÍ. Pokud u nás nakupujete poprvé, registrujte se v menu PŘIHLÁŠENÍ - REGISTRACE. Registrace není pro nákup povinná.
  4. Po úspěšném přihlášení přejděte znovu na obsah košíku (ikona vpravo nahoře).
  5. Vyberte způsob odběru zboží.
  6. Vyberte dodací adresu (pokud jich máte více).
  7. Do Poznámky vložte jakoukoliv svou připomínku či dotaz, budete kontaktováni naším obchodníkem.
  8. Seznamte se s obchodními podmínkami.
  9. Stiskněte tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU.

Potřebuji v objednávce něco změnit. Jakým způsobem?

Ke změně objednávky nás stačí kontaktovat a my změnu provedeme.

Kolik zaplatím při objednávce přes eshop?

Aktuální cenu objednávky máte vždy zobrazenu v nákupním košíku. Cena se skládá z částky za produkt a DPH, včetně případných recyklačních a autorských poplatků.

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Podrobnosti najdete zde.

Objednal jsem si zboží přes eshop, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano. Ještě před odesláním objednávky máte možnost zvolit si způsob odběru zboží – osobně na naší adrese, na některém odběrném místě nebo zaslání přepravní službou. Pokud zapomenete nebo mylně vyplníte místo/způsob odběru, stačí nás kontaktovat a my požadovanou změnu okamžitě provedeme. Zboží bude potom odesláno na určené místo/pobočku nebo na zadanou dodací adresu přepravní službou.

Dotaz na dostupnost zboží

Díky komplexnímu informačnímu systému vám dostupnosti jednotlivých produktů ochotně na požádání sdělíme. Dostupnost produktů lze také sledovat online na kartě produktu. Vysvětlivky k online dostupnosti najdete zde.

Zakoupené zboží je jiné, případně mi nevyhovuje. Mohu jej bez obtíží vrátit?

Ano, pokud jste omylem zakoupili zboží nebo vám nevyhovují jeho funkční vlastnosti můžete jej za určitých podmínek vrátit. Ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostředky na dálku (např. internet), do 14 dnů. Vrátit zboží zakoupené osobně u nás je také možné. Vrátit nelze jen zboží vyrobené na zakázku (např. tónované barvy).

Pokud chci zjistit barvu, součásti produktu nebo revizi, dozvím se tyto informace od vás?

Ve většině případů ano. Obsahy jednotlivých balení se však někdy mohou lišit.

Je možné opravit údaje na účetním dokladu?

Ano. Pokud potřebujete změnit iniciály, adresu nebo jiné údaje, kontaktujte nás.

JE MOŽNÉ DOSTAT SLEVU?

Samozřejmě. Poskytujeme množstevní slevy, pravidelným odběratelům a firmám nabídneme stálou nízkou cenu dle poptávky. Dodatečnou slevu nebo slevové kupóny nelze uplatnit pouze u akčního zboží.