Aramidové tkaniny přízové (kepr, plátno, satén)

Nejprodávanější

aramidová tkanina plátno 160g akce
–21 %
Aramidová tkanina - plátno, 160 g/m2, š. 160 cm
Doručíme za 2 - 3 dny
Kód: AF160P/1
Původně: 632 Kč  (–21 %)
499 Kč
(412,40 Kč bez DPH)
aramid 110 kepr
 
od 1 530 Kč
(od 1 264,46 Kč bez DPH)
aramid 173 satén
 
od 509 Kč
(od 420,66 Kč bez DPH)
aramid 173 kepr
 
od 739 Kč
(od 610,74 Kč bez DPH)
aramid 173 plátno
 
od 743 Kč
(od 614,05 Kč bez DPH)
aramid 36 plátno
 
od 850 Kč
(od 702,48 Kč bez DPH)
6 položek celkem
aramidová tkanina plátno 160g akce
Akce Doprodej
–21 %
412,40 Kč bez DPH
499 Kč

Používá se na lamináty v konstrukci letadel, modelové konstrukce letadel, motoristické sporty (např. helmy, ochrana podvozku), stavba lodí, konstrukce modelů lodí; snadno...

+ další
Kód: AF160P/1
aramid 36 plátno
od 702,48 Kč bez DPH
od 850 Kč

Používá se na obklady a lamináty v konstrukci modelu, sendvičové komponenty.

+ další
Kód: KEVLAR36P/1HC
aramid 173 satén
od 420,66 Kč bez DPH
od 509 Kč

Používá se na lamináty v konstrukci letadel, modelové konstrukce letadel, motoristické sporty (např. helmy, ochrana podvozku), stavba lodí, konstrukce modelů lodí; snadno...

+ další
Kód: TWARON173S/1
aramid 110 kepr
BESTSELLER
od 1 264,46 Kč bez DPH
od 1 530 Kč

Používá se na lamináty v konstrukci letadel, modelové konstrukce letadel, motoristické sporty (např. helmy, ochrana podvozku), stavba lodí, konstrukce modelů lodí; snadno...

+ další
Kód: 03035/1
aramid 173 kepr
BESTSELLER
od 610,74 Kč bez DPH
od 739 Kč

Používá se na lamináty v konstrukci letadel, modelové konstrukce letadel, motoristické sporty (např. helmy, ochrana podvozku), stavba lodí, konstrukce modelů lodí; snadno...

+ další
Kód: 03033/1
aramid 173 plátno
od 614,05 Kč bez DPH
od 743 Kč

Používá se na lamináty v konstrukci letadel, modelové konstrukce letadel, motoristické sporty (např. helmy, ochrana podvozku), stavba lodí, konstrukce modelů lodí; snadno...

+ další
Kód: 03032/1

aramidová tkanina příze

  • Aramidové tkaniny jsou široce používány zejména pro jejich výjimečné rázové vlastnosti a tahovou pevnost.
  • Jsou výbornou volbou pro leteckou techniku, vrtulové listy helikoptér, motory raket na tuhá paliva, tlakové nádoby stlačeného zemního plynu a dalších částí, které musejí vydržet vysoká napětí a vibrace, dále pro výrobu lodí, automobilových částí, modelů, oblečení, neprůstřelných vest, helem, štítů.

 

  • Plátnová vazba, tj. látková tkanina, se vyrábí, když jsou propletením pramenů útkových vláken mezi stojany osnovních vláken. Taková metoda tkaní činí látku odolnou, zároveň však snižuje její pružnost. Velká výhoda tkaniny s plátnovou vazbou spočívá v její symetrii, zatímco její nevýhoda spočívá v horších pevnostních vlastnostech ve srovnání s tkaninou z keprové vazby. 
  • Keprová vazba nastává, když jsou dva prameny útkového vlákna protkané alespoň jedním pramenem osnovního vlákna, nejběžnější vzor zahrnuje propletení dvou pramenů útkového vlákna se dvěma prameny osnovního vlákna. Takový vzor je často definován jako 2 × 2. Tkanina z keprové vazby je pružnější a méně náchylná k zvlnění vláken než tkanina z jednoduché vazby.
  • Saténová vazba je v zásadě keprová vazba upravená tak, aby vytvářela méně křižovatek osnovy a útku. Číslo „svazku“ použité v označení (typicky 4, 5 a 8) je celkový počet vláken zkřížených a prošlých pod nimi, než vlákno opakuje vzor. Vazba typu „crowsfoot“ je formou saténové vazby s odlišným střídáním v re-rašelinovém vzoru. Saténové vazby jsou velmi ploché, mají dobrou vlhkost a vysokou míru zakrytí. Nízké zvlnění poskytuje dobré mechanické vlastnosti. Saténové vazby umožňují tkaní vláken v nejbližší blízkosti a mohou vyrábět tkaniny s úzkou „těsnou“ vazbou. Je však třeba vzít v úvahu nízkou stabilitu a asymetrii stylu. Asymetrie způsobuje, že na jedné straně tkaniny běží vlákna převážně ve směru osnovy, zatímco druhá strana má vlákna běžící převážně ve směru útku.